~cAnTiK~

~FOLLOW ME...~

~AMARAN~

ini blog aku....apa saja yg aku nak tulis dalam ni, suka hati aku lah...kalau tak suka baca, jangan baca...kalau tersakit hati atau terasa hati....bukan tanggungjawab aku untuk mengubati...

sekian,
harap maklum... :)

Monday, December 5, 2011

[DEMAM R.I.N.D.U]

asal nak post entry baru kat belog...ade je masalah....
font kejap besar...kejap kecik.....geram pon ade...
tp sabar je lah....



sejak semalam...suhu badan aku ni kejap turun, jap naik...
sama mcm cuaca kat sintok ni...jap mendung...jap panas..tetibe je ujan plak...
agak2nya badan aku pon mcm tu gak....
sakit kepala dari smalam ag....bangun tido pon sakit ag..(padahal terlebih tido kot..huhu)
badan dah beransur ok...arap2 arini x panas ag....

nape aku tetibe je rasa demam?? sbb rindu kat si dia ke??

mungkin gak...hihihi...
tp tak kot....(cuba menidakkan...)mungkin sebab terkena hujan semalam...(always think positive..k)


ada lagi 2 asaiment yang nak kena siapkan a.s.a.p...
arap2 tahap kesihatan aku x menjejaskan mood aku nak stdy...hihi..

so far, keje pon xde masalah...
cuma aku rasa aku perlu susun balik jadual aku....
exam pon dah nak dekat...xleh nak leka lagi....


lam kepala ni, banyak benda nak dipikirkan..
satu persatu benda nak kena tumpu...

salah satunya...
Perak Vs KL

dah brapa bulan x settle ag isu ni....
arap2 dapat selesaikan dgn cepat...
tinggal sebulan lebih je lagi...
tak sabar2 dah ni....
haha..

dah2...jap g nak g keje..xleh ralit.. tata

No comments:

Post a Comment